Τετάρτη 20 Οκτωβρίου 2010

Παιχνίδια στην άμμο




Μπορεί ο άνεμος να πιάσει τη θάλασσα;
Η γυναίκα ντύθηκε θάλασσα. Ο άντρας ντύθηκε άνεμος.

Γυναίκα: Πιάσε με!
Άντρας: Κι αν σε πιάσω τι;
Γυναίκα: Θα σου πω μία αλήθεια μου.
Άντρας: Τρέχω, είμαι πιο γρήγορος. Σε φτάνω.
Γυναίκα: Κολυμπάω στην άμμο. Έρπομαι. Το βρεγμένο πόδι μου γλιστράει από το χέρι σου. Σου ξεφεύγω!
Άντρας: Σε κυνηγάω. Σε φτάνω ξάνα. Σε πιάνω.
Γυναίκα: Στρέφω το κεφάλι μου. Χάνεις το βλέμμα μου. Δε σε κοιτάζω. Το βλέμμα μου σου ξέφυγε. Δεν με έπιασες ολόκληρη!
Άντρας: Έρχομαι στη μεριά που γέρνεις. Σε κοιτάζω στα μάτια. Σε φιλάω.
Γυναίκα: Κρύβω τη γλώσσα μου. Φιλάς μόνο τα χείλη. Η γλώσσα σού ξεφεύγει. Πάλι δε με έπιασες ολόκληρη.
Άντρας: Δεν παραιτούμαι. Συνεχίζω. Σε φιλάω απαλά. Τρυφερά. Αφήνεσαι και ανταποδίδεις το φιλί. Σε πιάνω!
Γυναίκα: Πρέπει να με πιάσεις ολόκληρη για να ισχύει η συμφωνία. Ολόκληρη θα πει να με πιάσεις ψυχή και σώμα.


Πιάνεται η ψυχή της γυναίκας; Υπάρχει τρόπος;