Παρασκευή 6 Αυγούστου 2010

Μύηση σε σένα




Δεν μιλάω, μιλάνε τα μάτια. Δεν υπάρχει σιωπή γιατί ο χώρος γέμισε μουσική. Δεν είναι αυτή που παίζει το πικ απ, είναι αυτή που αναδύεται απο μέσα μας. Χορεύω. Εδώ και ώρα. Πριν μου το ζητήσεις. Χορεύει το βλέμμα μου πάνω σε κάθε σου λέξη. Χορεύει η καρδιά μου πάνω σε κάθε συναίσθημα που κρύβει η κάθε σου λέξη. Χορεύει η φαντασία μου στη σκέψη σου για να ονειρευτώ όσα δεν μπορώ ν' αγγίξω. Χορεύει το κορμί μου όταν η φαντασία μου καταφέρνει να ζωντανέψει ένα σου χάδι. Χορεύει μέχρι και η ηχώ της σκέψης μου μέσα σε καθε σου λέξη που έχω διαβάσει. Δεν είναι όλα ένα παιχνίδι. Είναι χορός. Είναι μύηση σε σένα. Απόψε όλα λικνίζονται στη μουσική τη δική σου. Όπως τα θέλεις.



Εγώ δεν μιλάω. Μόνο αισθάνομαι. Βρίσκομαι μέσα στο δικό σου κύκλο και ακολουθώ τις κινήσεις σου. Η μύηση ζητά αφοσίωση. Και όλες οι αισθήσεις μου είναι στραμμένες πάνω σου. Κι εγώ μέσα στα χέρια σου μία να ανάβω και μία να σβήνω. Φως που καίγεται.

Γιατί και ο έρωτας είναι μύηση.